Tuesday, 26 November 2013

မျပယ္တဲ့ သစၥာ ~~~ (၅)

November 26, 2013 2 Comments


မေရာက္တာၾကာျပီျဖစ္တဲ့ ေနရာေဟာင္းတစ္ခုကို မထင္မွတ္ဘဲ ျပန္ေရာက္မိေတာ့ သူမကို အမွတ္ထင္ထင္သတိရေနမိျပန္တယ္....။ အတိတ္ကာလတစ္ခ်ိန္တုန္းကေတာ့ ဒီေနရာမွာ သူမနဲ႔ သူမဟုတ္တဲ့ အျခားသူတစ္ေယာက္ ေရႊလက္တြဲလို႔ ေပ်ာ္ဖူးခ်ိန္မွာ သူကေတာ့ လူမသိသူမသိ ေၾကကြဲ၀မ္းနည္းခဲ့ဖူးတာေပါ့ ..။ အဲဒီတုန္းက သူမကိုနာက်ည္းခဲ့သလားဆိုေတာ့လည္း ရင္ထဲကအခ်စ္ကို သူမ သိေအာင္ဖြင့္မေျပာရဲခဲ့တဲ့ သတၱိနည္းသူတစ္ေယာက္အျဖစ္သာ မိမိကိုယ္ကို အျပစ္တင္ခဲ့သူဟာ သူတစ္ေယာက္သာ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္..။ နာက်ည္းမုန္းတီးခဲ့ရေအာင္ သူမနဲ႔ သူက ဘာမွပတ္သက္ဆက္စပ္မႈမ်ိဳးမွ ရွွိခ့ဲၾကတာမဟုတ္ဘဲ ...။

ဒီအခ်ိန္ဆိုရင္ သူေရာက္ေနတဲ့ ဒိီျမိဳ႕ေလးမွာ ေနၾကာရိုင္းေတြ ပြင့္ေနတတ္ျပီေလ...။ တယုတယျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ျပီး လွလွပပဖူးပြင့္လာတတ္တဲ့ပန္းပြင့္ေလးေတြထက္ ပန္းရုိင္းပြင့္ေတြကို ပိုခ်စ္တတ္တဲ့သူမကေတာ့ ဒီပန္းခိုင္ေလးေတြကုိ ခ်စ္တတ္ဦးမွာပဲလို႔ သတိရမိျပန္တယ္...။
ကိုယ္ မင္းဆီကို လာခဲ့မယ္ ဟန္နီ.. မင္းခ်စ္တတ္တဲ့ ပန္းရိုင္းေလးေတြ လက္ေဆာင္ေပးရင္းေပါ့ ..။ အေတြးနဲ႔တင္ ၾကည္ႏူးမိလို႔ သူမဟာ သူ႔အတြက္ေတာ့ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြ ေဆာင္ၾကဥ္းေပးတဲ့ နတ္သမီးတစ္ပါးပါပဲ ...။ ေအးေဆးညင္သာစြာေျပာတတ္တဲ့ စကားလံုးတိုင္းရဲ႕ေနာက္ကြယ္မွာ သူမရဲ႕ အၾကင္နာတစ္ခ်ိဳ႕ကို မိမိရရဖမ္းဆုပ္မိဖို႔ ၾကိဳးစားတတ္တာ သူ႔ရဲ႕ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ေနတတ္ျပန္တယ္...။ 

ျမဴခိုးေတြေ၀ေနတဲ့ ေဆာင္းမနက္ခင္းတစ္ခုမွာ ျမိဳ႕အထြက္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္က ေနၾကာရိုင္းပြင့္ေတြကို ဓါတ္ပံုရိုက္ရင္းသူမအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈတခ်ိဳ႕ကို ေဆာင္ယူသြားႏိုင္ေတာ့မယ္ဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ေနမိတယ္...။ အမ်ားနဲ႔မတူတဲ့သူမက ပန္းပင္ကိုခ်ိဳးႏွိမ္လို႔ ပန္းပြင့္ေတြကို ဖယ္ရွားသယ္ေဆာင္လာတာထက္ အပင္ေပၚမွာပဲ သဘာ၀အတိုင္း ရွိေနျပီး ပန္းပြင့္ေလးေတြ လွပလန္းဆန္းေနတာကို ပိုခ်စ္တတ္သူမဟုတ္ပါလား ...။


ဒီဓါတ္ပံုေတြက မင္းအတြက္ ရိုက္လာေပးခဲ့တာ” ဆိုေတာ့ ေပ်ာ္ရႊင္သြားတဲ့သူမက အပူအပင္ကင္းမဲ့တဲ့ ပီဘိကေလးတစ္ေယာက္လိုပါပဲ ..။ သူမကို အျမဲတမ္းေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ေအာင္ ဖန္တီးေပးႏိုင္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္က သူ႔ရဲ႕အိပ္မက္တစ္ခုျဖစ္လာခဲ့တယ္..။ သူမ ႏွစ္သက္တတ္တဲ့အရာေတြကို တျဖည္းျဖည္းခ်င္းသိလာေအာင္ ၾကိဳးပမ္းရျခင္းမွာ ေပ်ာ္ေမြ႔လာတတ္တယ္..။ စကားေျပာရင္ ဟန္ေဆာင္မႈမရွိ .. ပကတိအတိုင္းေျပာတတ္တဲ့သူမရဲ႕ စကားလံုးေတြကို ဟိုးအရင္ကထက္စြဲလမ္းလာခဲ့ျပန္တယ္...။ တစ္ခ်ိန္တုန္းက သူမရဲ႕ ဒီလိုစကားသံေလးေတြကို အျမဲၾကားႏိုင္ေအာင္မွ မစြမ္းေဆာင္ႏိုင္ခဲ့တာပဲေလ....။

ကိုယ္ ခရီးသြားရင္ အလုပ္တစ္ခုထပ္တိုးလာျပီ ..။ ကိုယ္ မင္းကို လြမ္းေနရေတာ့မယ္” ဆိုတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေရရြတ္သံေနာက္မွာ .. သူမရဲ႕ တိုးတိတ္ညင္သာတဲ့စကားလံုးေတြက ထပ္ဆင့္ပါလာခဲ့တယ္...။ “မလိုအပ္ဘူးထင္ပါတယ္...။ လြမ္းတယ္ဆိုတဲ့ စကားလုံုးမ်ိဳး သံုးရေလာက္တဲ့ ပတ္သက္မႈမ်ိဳး မဟုတ္ဘူးေလ ...၊ အာရံုေတြ အမ်ားၾကီး ျဖန္႔က်က္ဖို႔ မေကာင္းပါဘူး ... အလုပ္က အေရးၾကီးဆံုးျဖစ္သလို ..အဲဒီအလုပ္နဲ႔ထပ္တူ အေရးၾကီးတာေတြလည္း ရွိေသးတယ္မဟုတ္လား” တဲ့ ...။ 
မဟုတ္ဘူး ..ဟန္နီ .. ကိုယ့္အတြက္ကေတာ့ တာ၀န္ေတြနဲ႔ထပ္တူ မင္းက အေရးအၾကီးဆံုးပဲ ... ။ ၾကိဳးစားေနတဲ့အလုပ္ေတြတိုင္းက မင္းနဲ႔နီးစပ္ဖို႔ လွမ္းေနတဲ့ေျခလွမ္းေတြ...” လို႔ ေျပာခဲ့တဲ့ သူ႔ရဲ႕တုန္႔ျပန္စကားေတြကို သူမက မသိက်ိဳးကၽြန္ျပဳခဲ့ျပန္တယ္...။


ကမ္းမျမင္လမ္းမျမင္တဲ့ ေရလႈိင္းေတြၾကားမွာ ... တာ၀န္ေတြၾကားကေနပဲ .... သတိရမိသူက သူမတစ္ေယာက္သာ ....။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ .... ဒီေရျပင္ကို လက္ပစ္ကူးလို႔ ... သူမရွိတဲ့အရပ္ကို ေရာက္ေအာင္ သြားခ်င္မိပါရဲ႕..။ ေလလႈိင္းေတြၾကားက ... စကားသံေတြမွာေတာ့ ... စိုးရိမ္ပူပန္စိတ္ကို ဖံုးလႊမ္းျခင္းငွာ ... မတတ္သာေတာ့ျပီလားထင္မွတ္ရေလာက္ေအာင္  .. သူမရဲ႕ ဂရုဏာတခ်ိဳ႕ကို ခံစားသိရွိလာခဲ့ပါတယ္...။
ဒီတစ္ၾကိမ္ေတာ့ လွမ္းလာခြင့္ျပဳပါ ဟန္နီ .... ကိုယ့္ေျခလွမ္းေတြအားလံုးဟာ ... မင္းဆီကိုပဲ ဦးတည္ေနတာပါ ....။ သူမနဲ႔ ျပန္ေတြ႔ခ်ိန္ကစလို႔ .... ျပန္ရွင္သန္လာတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အိပ္မက္တစ္ခုကိုေတာ့ ဘယ္အရာကမွ တားဆီးႏိုင္မွာ မဟုတ္တာ ေသခ်ာေနပါျပီ ....။ 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ေရးလို႔မျပီးႏိုင္ေသးတဲ့ ၀တၳဳတစ္ပုဒ္ေပါ့ ...။ တေန႔ေန႔ေတာ့ အဆံုးသတ္ကို ေရးႏိုင္ေကာင္းပါရဲ႕ :D




Monday, 11 November 2013

ေမရယ္ မီရယ္ ျမိဳင္ရယ္ ...

November 11, 2013 7 Comments


ေအာက္တိုဘာလ ေရႊအျမဳေတမဂၢဇင္းမွာ ၁၉၈၀ ၀န္းက်င္ေလာက္က ဆရာမင္းလူနဲ႔ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုကို ျပန္ေဖာ္ျပထားတာနဲ႔ ဖတ္ျဖစ္ခဲ့တယ္...။ အဲဒီအင္တာဗ်ဴးကို ဖတ္ျဖစ္လိုက္ေတာ့ ဆရာ့ရဲ႕ စာေပနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အရည္အခ်င္း၊ ခံယူခ်က္၊ ပါရမီေတြကို ပိုသိခြင့္ရခဲ့ေတာ့ ပို္ျပီး အထင္ၾကီးေလးစားလာမိသလို ျမန္မာစာေပေလာကမွာ အဖိုးတန္တဲ့ပါရမီရွင္တစ္ေယာက္ ဆံုးရႈံးသြားတာကို ပိုျပီး ႏွေျမာမိလာတယ္..။
အဲဒီအင္တာဗ်ဴးမွာ ဆရာေျပာသြားတဲ့အခ်က္ေတြထဲက ကာရံမဲ့ကဗ်ာေတြအေၾကာင္း၊ ေနာက္ျပီး ဇာတ္ေကာင္ေတြရဲ႕ သေဘာသဘာ၀ေတြအေၾကာင္းကို ပိုသိခြင့္ရလာတယ္..။ ဒီအေၾကာင္းကို ေနာက္မွ review တစ္ခု ထပ္ေရးေပးပါဦးမယ္...။မဖတ္ရေသးသူေတြ ျမည္းစမ္းခြင့္ရဖို႔အတြက္ပါ ...။

၀တၳဳေတြ ဇာတ္လမ္းေတြ ေရးတဲ့အခါ ဇာတ္ေကာင္ေတြမွာ ပံုမွန္အားျဖင့္ ၂ မ်ိဳး ရွိတတ္ပါသတဲ့..။ စရုိက္ေသဇာတ္ေကာင္နဲ႔ စရိုက္ရွင္ဇာတ္ေကာင္လို႔ေခၚၾကပါတယ္..။ စရိုက္ေသဇာတ္ေကာင္ဆိုတာမ်ိဳး က တမင္ဖန္တီးယူထားတဲ့ဇာတ္္ေကာင္မ်ိဳး၊တနည္းအားျဖင့္အျပင္ေလာကမွာ ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထ  ေတြ႔ေလ့ေတြ႔ထ မရွိရဘဲ ဇာတ္လမ္းေတြထဲမွာပဲ ေတြ႔ရတတ္တဲ့လူစားမ်ိဳး...။ အဲဒီလိုလူစားမ်ိဳးဆိုတာ ျပစ္မ်ိဳးမွဲ႔မထင္အလွပိုင္ရွင္၊ ၁၀၀ % အျပစ္ကင္းစင္သူ၊ အရည္အခ်င္းမွာ သူမတူေလာက္ေအာင္ ထက္ျမတ္ထူးခၽြန္ေနတတ္ျပီး ခ်မ္းသာလြန္းသူ၊ အထူးသျဖင့္ ျပင္ပေလာကမွာ ေတြ႔ရေလ့ရွိတဲ့ လူတန္းစားမ်ိဳးနဲ႔ လံုး၀ကြာဟေနတတ္ျပီး ဇာတ္လမ္းထဲမွာ ဇာတ္ေကာင္အျဖစ္ပဲ ဖန္တီးထားတဲ့ ဇာတ္ရုပ္ေတြကို စရုိက္ေသဇာတ္ေကာင္လို႔ေခၚပါသတဲ့..။ အဲဒီလိုဇာတ္ေကာင္မ်ိဳးဟာ ပံုစံခြက္ထဲ ထည့္သြင္းထားသလိုမ်ိဳး စာေရးသူက လိုသလို ပံုသြင္းလို႔ရတဲ့ ဖန္တီးထားတဲ့အရာေတြပါပဲ..။

စရိုက္ရွင္ဇာတ္ေကာင္ဆိုတာက ျပင္ပေလာကက လူေတြလိုပဲ ... သြားလာလႈပ္ရွားတယ္...။ စကားေျပာတယ္..။ အမွားမကင္းဘူး..။ သူ႔ကိုျမင္မိဖတ္မိလိုက္တာနဲ႔ ကိုယ္ေတြ႔ဖူးဆံုဖူးတဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႔လိုက္ရသလိုမ်ိဳး ခံစားရတယ္..။ ဘာေၾကာင့္ဆို ကိုယ့္ပတ္၀န္းက်င္မွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတတ္တဲ့ သဘာ၀ေတြကုိပဲ ပံုေဖာ္ထားတာမ်ိဳးပဲကိုး...။ သူတို႔ဟာ အလွမွာလဲ စံတင္ေလာက္တဲ့အလွပိုင္ရွင္မ်ိဳးျဖစ္ခ်င္မွလည္း ျဖစ္နိုင္သလို လူ႔သဘာ၀အရ အမွားေတြ အလြဲေတြ လည္းလုပ္တတ္ၾကတာပဲ ..။ တကယ္တမ္းစာေရးလာျပီဆိုရင္ စာေရးဆရာက အဲဒီစရိုက္ရွင္ ဇာတ္ေကာင္ရဲ႕ ေစစားရာ၊ ခံစားရာေနာက္ကို လုိုက္ျပီး အလုိက္သင့္စီးေမ်ာေရးသြားရတာမ်ိဳးပါ....။ စာေတြဖတ္ရင္း အဲဒီဇာတ္ေကာင္ ၂ မ်ိဳးကို ခြဲျခားသိလာတယ္..။ အထူးသျဖင့္ ဆရာမင္းလူရဲ႕ ၀တၳဳေတြမွာဆိုရင္ စရိုက္ရွင္ဇာတ္ေကာင္ေတြပဲ အမ်ားဆံုးေတြ႔ရတတ္တယ္..။ သူတို႔က လူ႔သေဘာ လူ႔သဘာ၀နဲ႔လည္း နီးစပ္တာကုိးး...။

လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္နီးပါးေလာက္က ဖတ္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ၀တၳဳ ၃ ပုဒ္ရွိတယ္္..။ အဲဒီ ၃ ပုဒ္က နာမည္ဆင္သလို အေၾကာင္းအရာခ်င္းလည္း ဆင္တူတယ္..။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း သိဖူးဖတ္ဖူးၾကမွာပါ..။ ဆရာ ဒဂုန္တာရာရဲ႕ ေမရယ္ ျမိဳင္ရယ္.. ျပီးေတာ့ ဆရာမၾကီး ၾကည္ေအးရဲ႕ မီ ဆိုတဲ့ ၀တၳဳေတြပါ ..။ ေမရယ္ မီရယ္ ျမိဳင္ရယ္ .. ၃ ေယာက္လံုးက အမ်ိဳးသမီးေတြ ... အထူးသျဖင့္ .. မိန္းမေတြၾကားမွာ ေတြ႔ရေလ့ရွိတဲ့ စရိုက္တစ္မ်ိဳးရွိတဲ့ မိန္းမေတြပါပဲ ..။ အမ်ားအားျဖင့္ ၀တၳဳေတြမွာ ေတြ႔ရေလ့ရွိတဲ့ မိန္းကေလးဇာတ္ေကာင္ေတြက အလြန္လွပသူ၊ ဟန္ေဆာင္မာယာပရိယာယ္ေတြမရွိတဲ့ ရိုးသားအျပစ္ကင္းစင္သူ၊ လိမ္လည္လွည့္ဖ်ားမႈမရွိသူ စတာမ်ိဳးေတြပဲ ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္လည္း တကယ့္ျပင္ပေလာကမွာေတာ့ လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြ ဆိုသလို မိန္းမဆုိရင္ အဲဒီလို အမ်ိဳးအစားတစ္မ်ိဳးတည္း ရွိတတ္တာမဟုတ္ျပန္ဘူးေလ..။ အဲဒီလို သမားရိုးက် ဇာတ္ေကာင္ေတြကို ပံုေဖာ္ထားတာမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ .. မိန္းမေတြၾကားမွာ ေတြ႔ရေလ့ရွိတဲ့ ေနာက္ထပ္ စရိုက္တစ္မ်ိဳးကို စာေရးဆရာ ၂ ေယာက္က သရုပ္ေဖာ္ေရးသြားခဲ့တာက စားေနၾကအရသာ တစ္မ်ိဳးကေန ေနာက္ထပ္ဆန္းသစ္တဲ့ အရသာကို ခံစားရသလိုမ်ိဳး စာဖတ္သူေတြကို ခံစားမိေစပါတယ္..။ ၀တၳဳ ၃ အုပ္မွာ ပထမဆံုးျဖစ္တဲ့ ေမ ၀တၳဳမွာ ေရးထားတဲ့ အမွာစာလိုေပါ့ “ ကမၻာ့စာေပမွာ နာမည္ဆိုးနွင့္ ေက်ာ္ၾကားသည့္ ဇာတ္လိုက္မ အင္နာကရင္နီနာ၊ မဒမ္ဗိုဘာရီ စသည္တို႔ကဲ့သုိ႔ ျမန္မာ၀တၳဳထဲက ဇာတ္လိုက္မ ေမ သည္လည္း နာမည္ဆိုးနွင့္ ေက်ာ္ၾကားသည္ဟု ဆိုရမည္လားမသိေပ။ ေမ ၀တၳဳကို ဖတ္ရသည္မွာ ရွန္ပိန္အရက္ကို ေသာက္လိုက္သည္ႏွင့္ တူေလသည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သူ႔အရသာမွာ အျခားအစာ အာဟာရမ်ားလို ဒါခ်ည္း ...ဒါခ်ည္းမဟုတ္ဘဲ ထူးထူးကဲကဲ ရွိန္းကနဲ ဖိန္းကနဲျဖစ္သြားေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္” 

ေမ ၀တၳဳဆိုရင္ ေလးခါေလာက္ ျပန္ပံုႏွိပ္ရသလို မီရယ္ ျမိဳင္ရယ္လည္း ေနာက္ထပ္ပံုႏွိပ္ထုတ္ေ၀ခဲ့ရျပီး ပရိသတ္ေတြကို အျမင္တစ္မ်ိဳး အရသာတစ္မ်ိဳးနဲ႔ ဖမ္းစားႏိုင္ခဲ့ၾကပါတယ္...။ ေမ က ဆရာၾကီး ဒဂုုန္တာရာရဲ႕ ပထမဆံုး၀တၳဳရွည္ျဖစ္ျပီး အဲဒီေခတ္အဲဒီအခါက ပရိသတ္ေတြၾကားမွာ ေျပာစမွတ္တြင္ခဲ့တဲ့ အေရးအသားအသစ္အဆန္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္သလို စာေရးသူရဲ႕ ပါးနပ္တဲ့အေရးအသား လွည့္ကြက္ေတြေၾကာင့္ ေမ ဆိုတဲ့ မိန္းကေလးက ယုတ္ညံ့သိမ္ဖ်င္းတဲ့မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ျဖစ္မသြားခဲ့တာပါပဲ ..။ ေနာက္ေတာ့ ဆရာက ျမိဳင္ ဆိုတဲ့ ၀တၳဳကို ထပ္ေရးတယ္..။ ဒီမွာေတာ့ စရိုက္က ေမ နဲ႔ သိပ္မတူေပမယ့္ .. ျမိဳင္ ဆိုတာလည္း မိန္းမထဲက မိန္းမပါပဲ ..။ သူ႔မွာ မနာလိုစိတ္ရွိတယ္.. အျခားသူနဲ႔ ယွဥ္လိုက္ရင္ သူမကိုပဲ ဦးစားေပးတာကို ခံခ်င္တဲ့ မိန္းမဆန္လြန္းတဲ့ဉာဥ္ကေလးရွိတယ္... သူမ ေနရာရဖို႔အတြက္ အျခားသူကို အပုပ္ခ်ခ်င္တဲ့ စိတ္ဓါတ္ကေလးရွိတယ္..။ မီ ဆိုတာကေတာ့ ဆရာမ ၾကည္ေအးရဲ႕ လက္ရာတစ္ပုဒ္ေပါ့...။ မီီ မွာေတာ့ အမွာစာေရးေပးတာက ဆရာဒဂုန္တာရာပါ..။ မီ ကလည္း လွပတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္.. အဆိပ္ျပင္းတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ပါပဲ..။ 

ေမရယ္ မီရယ္ ျမိဳင္ရယ္ ..။ သူတို႔က ဘယ္လို မိန္းကေလးေတြလဲ ..။ အျပင္ပန္းၾကည့္လိုက္ရင္ေတာ့ မူယာမာယာမ်ားတဲ့ မိန္းကေလးေတြ... အဆိပ္ျပင္းလြန္းတယ္... လွပတယ္..။ ဒါေပမယ့္ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီမွာ ကိုယ္ပိုင္စရိုက္လကၡဏာေတြရွိတယ္..။ တူမေယာင္နဲ႔ မတူၾကပါဘူး...။ ေမနဲ႔ မီ ကေတာ့ နည္းနည္းဆင္တူၾကတယ္... သူတို႔ရဲ႕ ဘ၀ေပးအေျခအေနေၾကာင့္ အဆိပ္ျပင္းတဲ့ ပန္းပြင့္ေတြျဖစ္ကုန္ၾကတာပါပဲ ..။ ျမိဳင္ကေတာ့ တစ္မ်ိဳးထူးျခားတယ္.. သူက မိန္းမဆန္လြန္းတဲ့မိန္းမ..။ တနည္းအားျဖင့္ မုဒိတာမပြားႏိုင္သူ၊ မနာလိုစိတ္ရွိသူ၊ ေလာဘၾကီးလြန္းသူ လို႔ ဆိုႏိုင္တယ္..။ သူမဆီမွာ ပိုင္ဆိုင္ေနေပမယ့္လည္း အဲဒီလို ပိုင္ဆိုင္မႈမ်ိဳးကို အျခားသူရယူသြားမွာကို ၀န္တိုလြန္းျပီး မနာလို မရႈစိမ့္ျဖစ္တတ္သူမ်ိဳးပါ..။ အဲဒီေတာ့ သူမ မ်က္ႏွာရဖို႔အတြက္ အျခားသူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကို ေခ်ာက္ခ်ျပီး မေကာင္းေျပာရမွာ ၀န္မေလးတဲ့ မိန္းကေလးမ်ိဳးလို႔ထင္မိတယ္..။ ဒီလိုလူမ်ဳိးဆိုတာ အျပင္ေလာကမွာလည္း ေတြ႔ရေလ့ရွိပါတယ္..။ အဲဒါေၾကာင့္လည္း သူတို႔ ၃ ေယာက္ကို စရိုက္ရွင္ဇာတ္ေကာင္ေတြလို႔ သတ္မွတ္ျဖစ္တာပါ..။
မီ ကေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့ .. “ မီ့မွာ ပံုျပင္ေတြအမ်ားၾကီးရွိတယ္..။ လူတစ္ေယာက္ ပံုတစ္မ်ိဳးေျပာတာပဲ..။ လူတိုင္းယံုတာပဲ ..။ လူတိုင္းဟာ သူ႔ေနာက္ကို တေကာက္ေကာက္လိုက္တယ္..။ ဒီအထဲမွာ သူေရြးတာပဲ ..။ သူ႔ကို အစစအရာရာမွာ ေဖာေဖာပံ့ပိုးေပးႏိုင္မယ့္လူဆိုပါေတာ့ ..။ အဆိုးဆံုးေတာ့ဗ်ာ.. မီဟာ ဒီလိုလူမ်ိဳးနဲ႔တဲြျပီး မိန္းမေတြေၾကာက္တဲ့ဟာဟူသမွ်ကို ေလွ်ာက္လုပ္တယ္ .. ဒါပဲ ..”

ဒီေလာက္ဆိုရင္ ဒီမိန္းကေလး ၃ ေယာက္ကို သိေလာက္ျပီထင္ပါတယ္..။ လူထဲက လူေတြအေၾကာင္း သရုပ္ေဖာ္ေရးဖြဲ႔ထားတဲ့ ဒီလို ဇာတ္လမ္းမ်ိဳးေတြကို ဖတ္မိတဲ့အခါ ကိုယ့္ပတ္၀န္းက်င္က အေၾကာင္းအရာတခ်ိဳ႕နဲ႔ တိုက္ဆိုင္သြားတတ္တဲ့အခ်ိန္ သူတို႔ကို အမွတ္ထင္ထင္ျဖစ္ေနတတ္ျပန္ တယ္..။ ျပီးေတာ့ စာေရးတဲ့ေနရာမွာ ပါရမီထူးလြန္းတဲ့ စာေရးဆရာ ၂ ေယာက္ရဲ႕ အေရးအသား ျဖစ္တာေၾကာင့္လည္း စိတ္ထဲမွာ စြဲမိေနတာျဖစ္ပါလိမ့္မယ္..။ ေသခ်ာပါတယ္.. မဖတ္ရေသးသူေတြသာ ဒီ၀တၳဳေတြကို ျမည္းစမ္းၾကည့္လိုက္မယ္ဆိုရင္ ခံစားေနက်ရသနဲ႔မတူတဲ့ တစ္မ်ိဳးထူးျခားတဲ့ အရသာသစ္ကို ေတြ႔ရမွာပါ ..။ (ေသခ်ာတာက အေတာ္မ်ားမ်ားဖတ္ဖူးျပီးလို႔ ကၽြန္မက အေတာ္ေနာက္က်မွ ဖတ္ျဖစ္သူျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ေနဦးမွာ :D )

Monday, 21 October 2013

ခ်န္ရစ္မိေသာ ပန္းတစ္ပြင့္အေၾကာင္း ~~~

October 21, 2013 7 Comments


တေန႔က စာအုပ္ဆိုင္ေရာက္ရင္း ၀ယ္လာျဖစ္တဲ့စာအုပ္ေတြထဲက ေပါ့့ေပါ့ပါးပါးစာအုပ္ေလးတစ္အုပ္ကို ဖတ္ျဖစ္ခဲ့တယ္..။ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးဆိုတာက ဦးေနွာက္အမ်ားၾကီးသံုးျပီး ဖတ္စရာမလိုတဲ့ ရသစာအုပ္တစ္အုပ္ျဖစ္လို႔ပါ..။ စာအုပ္အမည္က “တစ္ပြင့္က်န္” တဲ့..။ ဆရာ၀န္စာေရးဆရာ လကၤာရည္ေက်ာ္ ေရးတဲ့၀တၳဳလတ္တစ္အုပ္ေပါ့..။ ဆရာက ၀တၳဳေတြအမ်ားၾကီးေတာ့ ေရးေလ့မရွိပါဘူး..။ ဒါေပမယ့္ ေရးလုိက္တဲ့၀တၳဳတိုင္းကိုေတာ့ စနစ္တက် ေသေသသပ္သပ္ေရးေလ့ရွိသလို ေရးတဲ့ပံုစံက အမ်ားနဲ႔သိပ္မတူဘဲ ထူးျခားပါတယ္...။ အထူးသျဖင့္ ဇာတ္လမ္းဇာတ္ကြက္ကို တစ္ခုခ်င္းတိတိက်က်ပံုေဖာ္ေရးတာမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ တခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ စာဖတ္သူေတြက အလိုအေလ်ာက္နားလည္လိုက္ရတဲ့ ဇာတ္ကြက္မ်ိဳးေတြလည္း ေတြ႔ရပါတယ္..။ အခုဖတ္မိတဲ့စာအုပ္မွာ အမွာစာေရးေပးတဲ့ ဆရာမဂ်ဴး သရုပ္ေဖာ္ျပသလို “ဆရာလကၤာရည္ေက်ာ္၏ တစ္ပြင့္က်န္သည္ ေဆးရည္က်ဲက်ဲ၊ စုတ္ခ်က္ပါးပါးနွင့္ ခပ္သြက္သြက္ေလးသာ တို႔ထိထားေသာ ေရေဆးပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္နွင့္ ပမာတူသည္၊ အေသးစိတ္ကို မေဖာ္ျပ၊ ဇာတ္ကြက္တစ္ခုခ်င္း၏ စီးဆင္းမႈက ေတာ္ေတာ္ျမန္ေနသည္၊ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႔ မျမင္ႏိုင္၊ မွန္းဆျပီးသာ ၾကည့္ရပါသည္” ဆိုသလိုပါပဲ ..။

 ဒါေပမယ့္လည္း ေသခ်ာဖတ္မိလိုက္ရင္ ဇာတ္ကြက္တစ္ခုခ်င္းစီက ခ်ိတ္ဆက္မိျပီး ... ပညာေပး၊ လူသားခ်င္းစာနာေထာက္ထားမႈ၊ ေယာက်ာ္းေလးနဲ႔ မိန္းကေလး သူစိမ္းေတြၾကားမွာ ေတြ႔ရတတ္တာ ပူေလာင္တဲ့အခ်စ္တစ္ခုတည္းသာ မဟုတ္ဘဲ ... သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ့ ေအးျမတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြလည္း ရွိတတ္တယ္ဆိုတာမ်ိဳး စသျဖင့္ ရသေရာ သုတေရာ ေပးႏိုင္တဲ့ စာအုပ္တစ္အုပ္ပါပဲ ..။ အဲဒါေၾကာင့္လည္း တစ္ခါက ဆရာပထမဆံုးေရးခဲ့တဲ့ ၾကိဳးၾကာေတာင္ပံခတ္သံ ဆိုတဲ့၀တၳဳရယ္ ေနာက္ထပ္ေရးခဲ့တဲ့ ေဒါက္တာေရႊေသြးနွင့္ မေအးမႈံ ဆိုတဲ့ ၀တၱဳ ၂ အုပ္ုစလံုးက အမ်ိဳးသားစာေပဆုေတြ ရခဲ့တာပဲေပါ့..။

ဆရာေရးတဲ့ပံုစံကို ၾကိဳက္မိတဲ့ေနာက္အခ်က္တစ္ခုကေတာ့ ဖဲြ႔ထားတဲ့စာသားေတြရဲ႕ ရိုးရွင္းမႈပါ..။ တခ်ိဳ႕စာဖတ္သူေတြ ခ်က္ခ်င္းနားမလည္ေလာက္ေအာင္ အလကၤာေတြနဲ႔ ခမ္းခမ္းနားနားတန္ဆာဆင္ထားတာမ်ိဳးမပါဘဲ ... ဖတ္္လိုက္တဲ့သူတိုင္းအမ်ားၾကီးေတြးစရာမလိုဘဲ နားလည္ႏိုင္ေလာက္တဲ့ရိုးရွင္းတဲ့ ဖဲြ႔ႏြဲ႔မႈမ်ိဳးေတြပါ..။ အရိုးဆံုးက အဆန္းဆံုးပဲ မဟုတ္လား..။ အဲဒီလို ရိုးရွင္းတဲ့ဖြဲ႔ႏြဲ႔မႈကေနတစ္ဆင့္ စာေရးသူရဲ႕ ဆန္းသစ္တဲ့အေတြးအေခၚအေရးအသားကို ခံစားသိရွိႏိုင္ပါတယ္..။ ဒီ၀တၳဳကုိ မဖတ္ခင္ ဆရာမဂ်ဴးရဲ႕ အမွာစာကို ဖတ္လိုက္ရကတည္းက ဒီ၀တၳဳကေျပာခ်င္တဲ့အဓိကအခ်က္ကို သေဘာက်ခဲ့မိတာပါ...။ ကိုယ္္အရမ္းသေဘာက်ရတဲ့စာေရးဆရာမက ေရးတဲ့အမွာစာမို႔ ေသခ်ာဖတ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္..။ တစ္ခုရွိတာက အမွာစာဖတ္တာနဲ႔တင္ ဇာတ္လမ္းကို တီးမိေခါက္မိျဖစ္ေနပါျပီ...။ အဲဒီေတာ့ တကယ္ဖတ္ျဖစ္တဲ့အခါ သိျပီးသားဇာတ္လမ္းတစ္ခုကို ျပန္ဖတ္ရသလိုျဖစ္ေနတာေတာ့ တစ္မ်ိဳးပဲေပါ့..။ ဒါေပမယ့္လည္း မဖတ္ရတာၾကာေနျပီျဖစ္တဲ့ဆရာမရဲ႕ အေရးအသားကို ဖတ္ျဖစ္ခဲ့ရတာမို႔ ကၽြန္မကေတာ့ ေက်နပ္မိတာပါပဲ ....။

မဖတ္ခင္ကစိတ္၀င္စားမိတာက စာအုပ္နာမည္ပါပဲ..။ တစ္ပြင့္က်န္ ဆိုေတာ့ ပန္းတစ္ပြင့္က်န္ခဲ့တဲ့အေၾကာင္းဆိုတာေတာ့ ခန္႔မွန္းမိပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္ ဘာေၾကာင့္က်န္ခဲ့တာလဲ .. ေမ့သြားတာလား.. ခ်န္ထားခဲ့တာလား.. က်န္ေနရစ္တာလား..။ ေသခ်ာတာေတာ့ ပန္းပြင့္ေတြအမ်ားၾကီးၾကားထဲမွာ သူတစ္ပြင့္ပဲ က်န္ရစ္ခဲ့တဲ့သေဘာပဲေပါ့..။ ဒါဆိုရင္ အျခားပန္းပြင့္ေတြကုိေတာ့ ေကာက္ယူသြားျပီး သူတစ္ပြင့္သာ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ က်န္ရစ္ေနခဲ့တာေပါ့ ..။ ဒီ၀တၳဳထဲမွာထည့္ျပီးေဖာ္ျပထားခဲ့တဲ့ ဆရာတင္မိုးရဲ႕ “လက္က်န္တစ္ပြင့္” ကဗ်ာေလးလိုပါပဲ .....
“သခင့္ျခံတြင္ တစ္ပြင့္က်န္ေသာပန္းကေလး
မခူးအား ဆူးၾကားက်န္ရစ္ခဲ့သေလာ
မခူးရက္ ဆူးထက္ခ်န္ခဲ့ေလသေလာ
မခူးလို ဆူးညိဳၾကားတြင္
သူ႔ကံဟုပင္ တမင္စြန္႔ခဲ့ေလသေလာ ...” တဲ့....။
ဘာေၾကာင့္ရယ္လို႔ ေရေရရာရာမသိေပမယ့္လည္း ပန္းတစ္ပြင့္ကို မပိုင္လိုက္ရဘဲ ပိုင္ဆိုင္ေအာင္မၾကိဳးစားမိဘဲ ဆံုးရႈံးလိုက္ရတဲ့ လူတစ္ေယာက္ေၾကာင္းပါပဲ ...။

အဲဒီလူကေတာ့ ၀တၳဳထဲမွာ ေျပာသြားခဲ့တယ္...
“ႏိုင္ငံျခားလာျပီး ဘ၀တိုးတက္ရာ တိုးတက္ေၾကာင္း ရုန္းကန္ၾကိဳးစားခ်င္တဲ့ ျမန္မာလူငယ္ေတြကေတာ့ ငါ့ကို အားက်ၾကတာေပါ့ဟာ ..။ ငါ့ဘ၀မွာ လိုတာမွန္သမွ်ရခဲ့တယ္လို႔ ထင္ၾကတာေပါ့ ..။ တကယ္ေတာ့ ငါ့မွာလည္း မဆယ္နိုင္ခဲ့တဲ့ ပန္းေလးတစ္ပြင့္က်န္ခဲ့ပါတယ္..။ အဲဒီပန္းဟာ က်န္တဲ့လူေတြရဲ႕ဘ၀မွာ ပံုမွန္ဆယ္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ပန္း ျဖစ္ခ်င္လည္း ျဖစ္ေနမွာ...။ ငါ့ဘ၀မွာေတာ့ အေရးၾကီးဆံုးကြက္လပ္ ျဖစ္ေနတာ ျဖစ္ခ်င္လည္း ျဖစ္ေနမွာ ..” 

တကယ္ေတာ့ ဇာတ္လမ္းထဲက ဇာတ္ေကာင္ေယာက်္ားေလးလိုမ်ိဳး ဘ၀ေတြ ျမန္မာျပည္မွာ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္...။ ဘ၀ေရွ႕ေရးအတြက္ၾကိဳးစားရုန္းကန္ရင္း ေအာင္ျမင္မႈေနာက္ကိုလိုက္ပါရင္း ... ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို စေတးမိခဲ့တဲ့ဘ၀ေတြ ....။ ရာထူးေတြ .. ဂုဏ္အရွိန္အ၀ါေတြ .. ေငြေၾကးေတြ .. ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားမႈေတြ စတဲ့ ပန္းေတြအမ်ားၾကီးကို ဆယ္ယူဖို႔ၾကိဳးစားရင္း အဲဒီအရာေတြေနာက္တေကာက္ေကာက္လိုက္ပါလို႔ ... ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ စစ္မွန္တဲ့ဘ၀လက္တဲြေဖာ္နဲ႔ လြဲခဲ့တဲ့အျဖစ္အပ်က္ေတြ ...။ အတုအေယာင္ပန္းပြင့္ေတြအမ်ားၾကီး၀ိုင္းရံေနရင္းနဲ႔ စစ္မွန္တဲ့အခ်စ္နဲ႔ ေ၀းမွန္းမသိေ၀းကြာသြားရတဲ့ အျဖစ္မ်ိဳးေတြ...။ ဘာေၾကာင့္ရယ္လို႔ ေရေရရာရာအေျဖမရွိေပမယ့္လည္း အေနေ၀းတာေၾကာင့္ပဲလား .... ကံတရားေၾကာင့္လို႔ပဲဆိုရမလား .... အျခားတပါးပေရာဂေၾကာင့္လို႔ပဲ အျပစ္ဖို႔ရမလား ... ေ၀းတာေတာ့ တစ္သက္လံုးေ၀းသြားရတဲ့ ခ်စ္သူေတြ ..။ ဘ၀မွာ ထိပ္ဆံုးထိေရာက္ေအာင္ၾကိဳးစားေလွ်ာက္လွမ္းမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ ၾကိဳးစားရုန္းကန္ရင္း ထိပ္ဆံုးေရာက္တဲ့အခါ တစ္ေယာက္တည္းရုပ္၀တၳဳေတြနဲ႔ အထီးက်န္လို႔ ..  တစ္သက္လံုးရဲေဘာ္ရဲဖက္လို အေဖာ္ျပဳေပးမယ့္ ခ်စ္ရသူနဲ႔ကြဲကြာသြားခဲ့တဲ့ဘ၀မ်ိဳးေတြ ..။ ထိပ္ဆံုးကိုေရာက္တဲ့အခါ အထီးတည္း ဘ၀ကေျခာက္ေသြ႔လို႔ ... ေအာက္ဘက္ကို ျပန္ေစာင္းငဲ့ၾကည့္မိေတာ့  ... ခ်စ္ရတဲ့သူနဲ႔ေရႊလက္တြဲလို႔ ေအးအတူပူအမွ်ဘ၀ကိုရင္ဆိုင္ရင္း ေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ ဘ၀ေတြကို ျပန္အားက်ေနမိတဲ့အျဖစ္ေတြ ...။

ဒီလိုပါပဲေလ...။ ဒီ၀တၳဳက ေလာကမွာ ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိတဲ့သေဘာကို ဖဲြ႔ႏဲြ႔ေရးျပထားတာပါပဲ ...။ ဟိုးအရင္က ကၽြန္မေရးေလ့ရွိသလိုပဲေပါ့ ..။ တစ္ခုလိုခ်င္ရင္ တစ္ခုကို စြန္လႊတ္ရေလ့ရွိတဲ့ေလာကၾကီးမွာ ... ဘာမွပိုပိုသာသာေတာင္းဆိုခြင့္မွမရွိတာပဲ ...။ စမ္းေခ်ာင္းထဲမွာ ေမ်ာပါလာတဲ့ပန္းပြင့္ေလးေတြကို လုိက္ဆယ္ယူဖို႔ၾကိဳးစားရင္ အားလံုးေတာ့ဆယ္ယူႏိုင္မွာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး...။ အနည္းဆံုးေတာ့ တစ္ပြင့္ေလာက္ေတာ့ က်န္ခဲ့မွာပါပဲ ...။ အဲဒီက်န္ခဲ့တဲ့တစ္ပြင့္က အလွပဆံုး တစ္ပြင့္ အဖိုးတန္ဆံုးတစ္ပြင့္သာျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့လည္း ထံုးစံအတိုင္း ကံတရားကို အျပစ္တင္ၾကရံုပဲေပါ့ ...။ ေသခ်ာမသိတာကေတာ့ ဆယ္တဲ့သူက မျမင္လို႔ဘဲ ခ်န္ခဲ့မိေလသလား ... ပန္းကေလးကပဲ တမင္က်န္ရစ္ေနခဲ့သလား ဆိုတာေတာ့ ဘယ္သူက သိႏိုင္ပါ့မလဲ ....။

Monday, 14 October 2013

That's so-called enjoyable life :) :)

October 14, 2013 4 Comments



"စိတ္ညစ္လိုက္တာ စိတ္ကုန္လိုက္တာ" ဆိုတဲ့စကားကို အျခားလူေတြေရွ႕မွာ ဘယ္ေတာ့မွညည္းညဴျပဖို႔ စိတ္ကူးမရွိခဲ့ေပမယ့္လည္း .... မခံႏိုင္ေတာ့တဲ့အဆံုး ဘယ္သူ႔ရယ္လို႔ ေခါင္းစဥ္မတပ္ပါပဲ .. facebook ေပၚမွာေတာ့ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ ေနာက္သလိုေျပာင္သလိုပဲ ေရးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္..။ အဲဒီအခါ သူငယ္ခ်င္းေပမယ့္လည္းပဲ အျမဲတမ္းညီမတစ္ေယာက္လိုခ်စ္ျပီး ဂရုစိုက္တတ္တဲ့သူငယ္ခ်င္းက ဖုန္းဆက္လာတယ္...။ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႔တဲ့... ဒါက ျဖစ္ရိုးျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပါသတဲ့ ...။ အေျဖာင့္အတိုင္းေတြးျပီးလုပ္တဲ့သူကေတာ့ ... နည္းနည္းေတာ့အခက္အခဲျဖစ္လိမ့္မယ္တဲ့.. အထာဆိုတာေတြရွိသတဲ့ ...။ ဒါေပမယ့္လည္း မိုးခါးေရေတာ့ မေသာက္ခ်င္ပါဘူး လို႔ ျပန္ေျပာမိတဲ့အခါ.. အစ္မတစ္ေယာက္ကေတာ့ အဲဒီလိုဆိုရင္ စည္းအျပင္ဘက္ေရာက္သြားလိမ့္မယ္လို႔ ေျပာလာပါတယ္...။
ေရာက္ခ်င္ေရာက္ပါေစ .... အမွန္တရားနဲ႔ တရားမွ်တမႈသာ ကိုယ့္ဆီမွာရွိေနရင္ ေက်နပ္ပါတယ္ လို႔ ျပန္ေျပာမိျပန္တယ္...။ တစ္ဘ၀သာပဲ ေနရတဲ့လူ႔ဘ၀မွာ ကိုယ့္လိပ္ျပာကိုယ္လံုျပီး ... ကိုယ့္အရည္အခ်င္းအတိုင္းပဲ ေရွ႕ဆက္ခ်င္မိသူပါ...။ အဲဒါကိုမွ ဒါဟာျဖစ္ရိုးျဖစ္စဥ္ ပံုမွန္မဟုတ္လို႔ စည္းအျပင္ဘက္ေရာက္ေနတယ္ဆိုရင္ေတာင္ ဒီလိုေလာကနဲ႔ အံ၀င္ခြင္က်မျဖစ္လို႔ရယ္လို႔ သတ္မွတ္ျပီး စည္းအျပင္ဘက္ကေနပဲ ရပ္ၾကည့့္ေနပါရေစ ....။

စိတ္ညစ္စရာေတြေတြ႔ေနလို႔လားလို႔ အေမက ေမးတဲ့အခါ ႏိုင့္ထက္စီးနင္းမတရားမႈဆိုတဲ့ ပေယာဂေတြကို ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းေနၾကတဲ့ မိဘေတြဆီကို မကူးစက္ေစလိုတဲ့အတြက္ ကိုယ္ျပံဳးတဲ့အျပံဳးေတြက အသက္မပါဘူးဆိုတာ ကိုယ့္ကိုေမြးထားတဲ့မိဘေတြဆိုေတာ့လည္း ခန္႔မွန္းမိေနတတ္တာ ခက္ျပန္ပါတယ္...။ 

အခိုက္အတန္႔ခဏေတာ့ ဒီေလာကမွာ ေနသားမက်ေသးတဲ့အခါ  .... ဆန္႔က်င္ဘက္ဘ၀ ၂ ခုကို ရုတ္ခ်ည္းေျပာင္းလိုက္သလိုျဖစ္ေနတဲ့ခဏ ... ဘ၀အေတြ႔အၾကံဳရယ္လို႔ ထင္မွတ္မိေတာ့လည္း ဒီလိုအခိုက္အတန္႔က ေပ်ာ္စရာေကာင္းလာျပန္ပါတယ္..။ ဒီလိုအေတြ႔အၾကံဳမ်ိဳးေတြသာ မေတြ႔ျဖစ္ခဲ့ရင္ ေလာကၾကီးက အျမဲသာယာလွပေနျပီး ေပ်ာ္စရာေတြခ်ည္းပါလားလို႔ ထင္ေနတဲ့စိတ္က ဘယ္ေတာ့မွ ေပ်ာက္ပ်က္မွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး..။ အခုေတာ့ တခါတေလမွာ တခ်ိဳ႕ပတ္၀န္းက်င္ေတြက ေမြ႔ေလ်ာ္ဖြယ္ေကာင္းေပမယ့္လည္း တခ်ိဳ႕ပတ္၀န္းက်င္မ်ိဳးကေတာ့ တခါၾကံဳေတြ႔ဖူးတာနဲ႔ ေနာက္တစ္ခါထပ္မဆံုခ်င္ေတာ့ေလာက္ေအာင္  .. ခါးသီးတတ္မွန္း ကိုယ္ေတြ႔ၾကံဳခဲ့ရတာေပါ့...။ 

ေက်ာင္းအတူတက္ၾကတဲ့ ေက်ာင္းသားဘ၀ဆိုတာ ဘ၀ရဲ႕ ေပ်ာ္စရာအေကာင္းဆံုးအခ်ိန္ပဲ ..။ အဲဒီအခ်ိန္က ခ်စ္ခင္မႈ၊ ေနာက္ေျပာင္မႈ၊ ေဖးမမႈ၊ ေမတၱာတရားေတြသာ လႊမ္းျခံဳေနေပမယ့္လည္း ... တကယ့္ဘ၀ထဲ တိုး၀င္မိလို႔ အလုပ္အတူတူတဲြလုပ္တဲ့အခါ ေက်ာင္းသားဘ၀န႔ဲ စိတ္ထားေတြ ေျပာင္းျပန္ျဖစ္သြားပါသတဲ့..။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းၾကပါတယ္လုိ႔ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ စကားေျပာမိတဲ့အခါ အဲဒီအခ်ိန္က ေက်ာင္းသားဘ၀မို႔ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းခဲ့တာ.. သူတို႔နဲ႔ အလုပ္အတူတဲြလုပ္မိရင္ အဲလိုခ်စ္ဖို႔ေကာင္းမယ္ထင္သလားတဲ့..။ ေက်ာင္းသားဘ၀နဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္ဘ၀က အမ်ားၾကီးကြာျခားတဲ့အေၾကာင္း ေျပာျပလာျပန္တယ္..။ မဟုတ္ေလာက္ဘူးထင္တယ္ လို႔ ျငင္းဆန္ခ်င္ေပမယ့္လည္း ဟုတ္ခ်င္လည္း ဟုတ္မွာေပါ့လို႔ပဲ ျပန္ေျပာျဖစ္ခဲ့တယ္...။

တကယ္တမ္းေတာ့လည္း ဘ၀က ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္..။ အနိမ့္အျမင့္၊ အတက္အက်၊ ေပ်ာ္လိုက္၀မ္းနည္းစရာေကာင္းလိုက္နဲ႔ .. အဲဒီဘ၀ကို ဟန္ခ်က္ညီေအာင္ ခံႏိုင္ရည္ရွိေအာင္ ျဖတ္သန္းဖို႔ ၾကိဳးစားတဲ့အခါ ... ဘ၀က သက္ေတာင့္သက္သာရွိလာသလို ခံစားရတယ္...။ ဒီလို ဖိအားေတြ၊ အင္အားၾကီးသူက ငယ္သူကို အႏိုင္က်င့္ဗိုလ္က်မႈေတြ စတဲ့ အေတြ႔အၾကံဳေတြၾကားမွာ ဒါဟာ ဘ၀ပါလားလို႔ ... သိတတ္လာပါျပီ ။ ဒါေပမယ့္လည္း ဟန္ေဆာင္ျပံဳးျပဖို႔ေတာ့ မတတ္နိုင္ေသးဘူး...။ မိုးခါးေရေသာက္ဖို႔ဆိုတာ ... ဒီဘ၀ေတာ့ မျဖစ္နိုင္ပါဘူး ....။ ဘ၀က ထင္သေလာက္မလြယ္ေပမယ့္ ထင္သေလာက္လည္း မခက္ခဲပါဘူး..။ ေက်ာ္ျဖတ္နိုင္တဲ့ အရႈံးမေပးတဲ့ သတၱိပဲလိုတာပါ....။ ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ အရႈံးမေပးသလို မိုးခါးေရဆိုတာကို ဘယ္ေတာ့မွ ေသာက္မွာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး...။

Yes. Definitely, Life is enjoyable with ups and downs. Anyway, this too will pass! I love it.

ဒါေပမယ့္လည္း အျခားသူေတြကို မေျပာခ်င္လို႔ .. မေျပာတတ္လို႔ တစ္ေယာက္တည္း ၾကိတ္မွိတ္ျပီး စိတ္ညစ္၊ စိတ္ရႈပ္ေနတာထက္ .ဒီ Blog မွာ ခံစားရသမွ် ရင္ဖြင့္မိေတာ့လည္း .. စိတ္က ေပ်ာ္လာသလိုပဲ..။ ကၽြန္မအနားမွာ သူထာ၀ရရွိေနျခင္းက ကံတရားက ေပးတဲ့အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္တစ္ခုပါပဲ ...။

Follow Us @soratemplates